Tuesday, April 5

dup dap dup dap~~

assalamualaikum w.r.t.. hye sume.. sudah lame x berbelog.. dah lame xhapdet pape kan.. huu.. terlampau byk lah benda lain yg perlu dibuat.. sekarang lagi lah.. tapi mengenangkan belog yg dah lame bersawang, cik yuyu gagahkan diri jugak nk jenguk2.. kesian belog ni.. kalu lah belog ni hidup, mesti dah lame mati tgl tulang sbb tuan die ni dah lme x ambik peduli.. hee... walaupun agk melampau ye di situ.. cik yuyu sbnrnye berdebar sgt sbb dah x lame dah nk final.. takut plak tibe2.. ececeh.. padahal ponteng kelas hari2 x takut plak.. ahaish.. ni lah manusia kan.. ntah lah.. bile nk berubah pon x tau.. sekarang ni makin malas pulak nk pg kelas.. bukan sbb rase dah ckup pandai.. tp kalu pg kelas pon x paham x gune jgk kan? kalu pg kelas sbb nk pnuhkan attendant tp otak kosong x gune jgk kan? haish.. membebel plak.. nk buat macammane lagi.. ntah.. sejak exam tgl sekangkang kera je lagi ni.. lagi la mls nk pg kelas.. bukan sbb nk stdy dalam bilik tp membongkang x hingat dunie.. huhu.. cne ni?

" YA ALLAH,
KAU KURNIAKAN KESEJAHTERAAN KEPADA KEDUA ORANG TUAKU YA ALLAH..
KAU PERMUDAHKANLAH URUSAN KU DUNIA AKHIRAT YA ALLAH..
KAU KUATKAN LAH IMANKU..
KAU CANTIKKANLAH AKHLAKKU..
KAU JAUHKANLAH AKU DARI MAKSIAT YA ALLAH..
SESUNGGUHNYA AKU HANYA BERMOHON KEPADAMU YA ALLAH.."

-AMIN-
same2 lah kite berdoa kpd tuhan moga tuhan tolong kite.. jgn penah lupakn DIA..sesungguhnya DIA yg paling berkuasa..

**RENUNG2 KN DAN SELAMAT BERAMAL~~

sayonara,
cik yuyu kiki-yut

2 comments:

  1. aminnnn~

    akhir nye...update gak eh...=)

    ReplyDelete
  2. kah2..
    menunggu ke'hapdet'an entry baru ke?
    hee..

    ReplyDelete