Wednesday, February 22

#saya generasi..

assalamualaikum w.r.t

hello.

dgn bangganya ayu nk mengumumkan bahawa:

.
..
...
....
........
...............
......................
................................
.........................................
....................................................
.................................................................



#saya generasi bawak mknn kt skolah rendah..semua org yg dalam geng wajib bawak mknn..pastu share ramai..kalau ad hari yg mmg dah set x bawak mknn, sorg akn di "assign" pegi kantin belikan mknn untuk semua.
hahaha..lawak mse tu..dasar pemalas semua masa tu.

#saya generasi main cop2 tiang mse rehat dan sebelum mkn mlm kt hostel.
pakai bju kurung pun jadi jugak.

#saya generasi buat ringkasan cerita dari kulit belakang buku je. mmg x bace pun.
asal nk penuhkan buku nilam tu je.

#saya generasi pukul 9 sailormoon, pukul 9.30 dragonball.
sanggup bgun pagi2 tau sbb xnk terlepas kongsi cerita dgn kwn kt sekolah esoknya.

nak tau knp tbe2 ayu tercakap pasal generasi ni?
sbnrnye #saya generasi ni adalah trending kat twitter..
so ramai la yg meng adaptasinya..
kebetulan pulak ayu terbaca kt 1 blog ni ttg trending ni..
nk tau kt mne?


comel sgt..
tgk lah kalau ad masa..
blog ni nme dia "CONTENG-CONTENG"
so mmg pnuh dgn sketching yg mmg osem.

jom layan!

<br>
bye2!

No comments:

Post a Comment