Sunday, March 25

~ sayang ayah anda? ~

assalamualaikum w.r.t.
hye semorang!

tgh on9 fb td tetiba tnmpk ada kawan share pasal ni.
sentap sekejap.
errkk??


renungan bersama:
sejauh mana kita sygkn ayh kita?
hari2 kita boleh update kt FB, TWITTER etc.
"saya sayang ayah"
"saya sayang ibu saya"
"saya sayang parent saya"

tapi sejauh mna kita syg kn mereka?
setakat cakap je x gune.
betol x?
kalau betul kita syg kn mereka,
apa salah kalau kita jaga aurat kita sebaiknya.
menjaga aurat itu tuntutan agama!
no excuse!
you a muslim believer?
you have to, ok?



bukan mahu menghukum.
sekadar peringatn bersama.

2 comments:

  1. a,ah lah sis tersentap jap pulak :)
    but thanks beri ingatan untuk kita semua :)

    ReplyDelete
  2. huhu..kan? sis bace pon naik bulu roma kot..always welcome dear.

    ReplyDelete